Wyniki konkursu Witaj wiosno!

12:26:00



Dziś mamy 16 marca, a to oznacza, że najwyższy czas wyłonić zwycięzcę konkursu Witaj wiosno! Dziękuję wszystkim za udział i nadesłanie tylu kreatywnych pomysłów. Naprawdę wybór nie był łatwy i najchętniej obdarowałabym wszystkie uczestniczki pudełeczkami. Mam nadzieję, że kiedyś to mi się uda ;)

Ale przejdźmy do wyników :) Nagrodę główną, czyli pudełeczko wypełnione hafciarskimi różnościami i nie tylko trafi do Hanulka, która wymyśliła nazwę CraftBox. Pomysł jest tak trafiony, że to i wszystkie następne pudełeczka będą się właśnie tak nazywać. 

Nie byłabym jednak sobą, gdybym nie nagięła zasad, nawet tych, które sama ustaliłam ;) Ponieważ Ignezja nadesłała bardzo podobne propozycje, choć nieco później niż Hania, to również dla niej przygotowałam małe, hafciarskie conieco.

Jeszcze raz dziękuję wszystkim uczestniczkom za udział w zabawie, a laureatki proszę o nadesłanie e-mailem (kontakt.kreatywantv@gmail.com) adresów, pod które mam wysłać nagrody :) 


Ania :) 


You Might Also Like

10 komentarze

  1. Aniu, dziękuję z całego serca!!!
    Lecę pisać maila :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Zwyciężczyniom!!!
    I dziękuję za emocjonującą zabawę
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł gratulacje :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nazwa krótka i rzeczowa, po prostu suuuper !! Gratuluję dziewczyny ( Hanulek i Ignezja) , a Tobie Aniu dziękuję za możliwość wzięcia udziału w zabawie :) Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zabawę i gratuluję dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images