To już rok!

11:36:00


KreatywnaTV ma już rok! Wciąż zerkam w kalendarz i nie wierzę, że już minął cały rok! Dokładnie 365 dni temu pojawił się TEN impuls, który sprawił, że zdecydowałam się na założenie kanału, czyli pierwszego elementu układanki, który składa się na KreatywnąTV. O własnym kanale myślałam już od dłuższego czasu, ale jakoś nie mogłam się zdecydować na jego utworzenie, wciąż miałam wiele wątpliwości. Wreszcie, 31 października 2015 roku, stwierdziłam, że nie chcę być już tylko odbiorcą, ale także twórcą treści na YouTube, a co za tym idzie dzielić się z Wami moją pasją i radością tworzenia :)

Kilka dni później pojawił się pierwszy filmik - Scrapowe szaleństwo zakupowe, czyli unboxing (klik), potem ruszył blog, a jeszcze później media społecznościowe. Dziś nie wyobrażam sobie życia bez bloga i kanału, a także bez Was, bo przecież to wszystko robię nie tylko dla siebie, ale przede wszystkim dla Was. Gdybym mogła, to wyściskałabym Was wszystkich, ale skoro tego nie mogę zrobić, to chociaż wysyłam wirtualne buziaki :* 

Dziękuję, że jesteście :)


Ania

 

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Życzę Ci wielu, naprawdę wielu lat blogowania, wielu wpisów, wielu filmików, wielu obserwatorów i komentatorów! A najbardziej życzę Ci byś zawsze miała tyle pasji i kreatywności, jak teraz! No i żebyś miała więcej czasu na te wszystkie cuda, które tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam, że masz tyle odwagi i pomysłów do kręcenia własnych filmików. Życzę owocnego blogowania i szybkiego powrotu do zdrowia! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Przełamanie się do nagrywanie filmików, zwłaszcza tych ze mną, zajęło mi trochę czasu, ale naprawdę się cieszę, że zdecydowałam się na ten krok :)

      Usuń
  3. Życzę kolejnych lat blogowania i nieustającej weny do tworzenia nowych prac.

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images