Project Life: Karta z kieszenią

02:41:00



Jeszcze Wam o tym nie pisałam, ale zaczęłam w tym roku prowadzić pierwszy album Project Life. Jak mi idzie? Różnie, w ciągu ostatnich kilku miesięcy sporo się działo, więc nie zawsze był czas na uzupełnianie albumu, ale starałam się w miarę regularnie wywoływać zdjęcia i robić notatki. Mam nadzieję, że to mi pomoże w nadrobieniu wakacyjnych zaległości, bo od września staram się uzupełniać album regularnie. 

W tym tygodniu usiadłam do listopadowych kart, które wyszły naprawdę super, ale o tym będzie trochę więcej w kolejnym poście. Problem pojawił się przy karcie z kalendarzem, bo chciałam, żeby był w rozmiarze 3' x 4', ale równocześnie chciałam też, żeby był w większej koszulce. Trochę poszperałam w gotowych kartach oraz innych papierowych przydasiach, które do tej pory zmagazynowałam i wyciągnęłam jedną kartę ze złotym dekorem i kremowo - złotą kopertę w nietypowym rozmiarze. Wszystko razem pięknie współgrało kolorystycznie i już na tym etapie byłam zachwycona, aż do momentu, kiedy zaświtała myśl, że przecież i tutaj można wykorzystać kopertę zgodnie z jej przeznaczeniem.


Wystarczy tylko odciąć skrzydełko, które zamyka całość i już mamy kieszonkę! Potem trzeba już tylko ładnie wszystko przykleić i już mamy fajne schowanko :) Oczywiście odcięte skrzydełko zachowuję, bo pewnie przyda się jeszcze w innym miejscu, albo przy jakimś resztkowym projekcie, które uwielbiam.
 
Tak powstała kieszonka jest naprawdę pojemna, z łatwością zmieści się w niej kilka zdjęć, czy kart z zapiskami. Jednak przy takim rozwiązaniu trzeba pamiętać, żeby nie szaleć na odwrocie, bo wtedy za bardzo rozciągnie nam się koszulka i cała strona nie będzie ładnie wyglądać. Ja chyba przeznaczę ją na notatki :)



Bardzo lubię takie schowanka w albumach, bo zawsze można tam włożyć zdjęcia, które jednak nie trafiły do koszulek, a też są fajne, czy też nieco bardziej osobiste zapiski. Albo setne zdjęcie zaspanego kota ;) 



Pierwszy raz wykorzystałam w ten sposób kopertę w albumie Project Life i muszę przyznać, że ten pomysł bardzo mi się spodobał. W tym roku planuję też pierwszy Grudniownik i na pewno takie kieszonki też się w nim pojawią :) Albumik będzie niewielki, bo karty mają rozmiar 4' x 4' (10 cm x 10 cm), więc tym bardziej wszelkie schowanka będą wskazane :) A teraz zmykam na spacer, bo dziś w Łodzi pięknie prószy śnieg. Miłego weekendu kochani :)


Ania


P.S. Listopadowy kalendarz na karcie jest autorstwa Kasi z bloga Worqshop, natomiast jesienne akcenty i opracowanie tej karty jest moje ;) 

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Wow...dech zapiera...piekna kartka i bardzo pomyslowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastycznie opracowałaś ten kalendarz :) świetna karta :) mam nadzieję, że pokażesz nam kiedyś całą rozkładówkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Postaram się niedługo coś Wam pokazać :)

      Usuń
  3. Kolejny fajny pomysł znalazłam u Ciebie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały pomysł! Jak zwykle inspirujesz :)

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images