Poznajcie Yany Stitcher

10:19:00 KreatywnaTV 10 Comments


Kilka dni temu, przeglądając bezdenne czeluście YouTube, trafiłam na nowiusieńki kanał i to nie byle jaki kanał, bo hafciarski! Moja radość była jak zawsze przeogromna, bo uwielbiam oglądać filmiki innych hafciarek - takie nagrania zawsze strasznie mnie motywują do pracy nad własnymi projektami :)

Prace Yany, a także ona sama oczarowały mnie już od pierwszych minut nagrania, pomyślałam więc, że podzielę się dziś z Wami linkami do dwóch jej filmów:



Prawda, że niesamowite prace? No i jeszcze ta galeria! Yany ma naprawdę hafciarski talent i dar wybierania pięknych wzorów. Na pewno będę zaglądać na jej kanał regularnie :) Tymczasem jej filmy tak mnie zainspirowały do działania, że dziś zaczęłam nagrywać hafciarskiego vloga :D Tak, dobrze przeczytałyście, będzie hafciarski vlog, poświęcony zielnikowej róży. Życzę Wam miłego oglądania, a ja zmykam do moich krzyżyków.


Ania :)

PODOBNE WPISY

10 komentarzy:

  1. Już się nie mogę doczekać Twoich filmików :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo będą :) A vlog powinien pojawić się w niedzielę, więc już dziś zapraszam :)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe sa te filmiki. Ale niecierpliwie będę czekać na Twoje.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój film, jeśli wszystko dobrze pójdzie, powinien pojawić się w niedzielę :) Kolejne też są w planach, więc w najbliższym czasie powinno zacząć się dziać na kanale :D

      Usuń
  3. Piękne prace! Cudowna kolekcja :) Inspirujące niezwykle!
    No i jak poprzedniczki czekam na Twoje filmiki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję, że będą i to już niedługo :)

      Usuń
  4. Śliczne prace..;) Może mało powiedziane że śliczne cudne.. Pozdrawiam..;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się strasznie podobają :)

      Usuń
  5. Już nie mogę doczekać się twojego filmu :) A prace śliczne :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie w niedzielę :D Staram się montować poszczególne części na bieżąco, żeby w sobotę nie zginąć w tych wszystkich nagraniach ;)

      Usuń