Wyprzedaż garażowa #1

07:52:00 KreatywnaTV 0 Comments


Czas na wyprzedaż garażową! Niestety koraliki bardzo niechętnie odwzajemniają moją miłość, dlatego też postanowiłam pozbyć się części rzeczy, żeby nic mi nie zalegało w szufladach. Na pierwszy ogień idzie koralikowa prasa, którą uwielbiam, ale razem z całą baterią hafciarskich gazet zdecydowanie zabiera zbyt dużo miejsca. Zasady wyprzedaży są proste, wszystkie zainteresowane osoby piszą do mnie maila - kontakt.kreatywnatv@gmail.com. Nie ma rezerwacji w komentarzach, ani na Facebooku. Koszty pokrywa kupujący, a paczki są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej tylko na terenie Polski. 

Dziewięć numerów gazety Beading Polska - 50 zł

 

Bardzo fajne wydanie specjalne Beading Polska - Ścieg peyote. Podstawy - Porady - Wzory - 15 zł

 


Jeśli nie znajdzie się chętny na cały zestaw gazet, to za jakiś czas gazetki będą dostępne na sztuki, ale mam nadzieję, że ktoś przygarnie wszystkie numery :)


Ania :)

PODOBNE WPISY

0 komentarze: