Straszna dynia od Igiełki

04:36:00 KreatywnaTV 15 Comments



Straszną dynię, a w zasadzie roześmianą dynię od Igiełki pokazywałam Wam już wcześniej, kiedy nad nią pracowałam, ale chyba jeszcze nie widzieliście jej z konturami, a przecież kontury to połowa sukcesu. Hafcik należy do kategorii małych i uroczych, na których widok człowiek się śmieje, a przynajmniej u mnie taką reakcję wywołuje ta dynia :)

Obrazek nie doczekał się jeszcze właściwej oprawy, bo najzwyczajniej w świecie nie mogę się zdecydować. Dynia ma trafić do ramki, ale nie chcę, żeby to była taka zwyczajna oprawa. Zastanawiam się nad dodaniem niewielkiej kompozycji z liści, sznurkiem i taśmą jutową albo wykorzystaniu jesiennych papierów scrapbookingowych, połączonych ze wstążkami. Korci mnie jeszcze oprawa na tamborku :) Wybór nie jest łatwy, ale muszę się wreszcie na coś zdecydować, bo najwyższy czas właściwie wyeksponować dynię.

Ania :)


PODOBNE WPISY

15 komentarzy:

  1. Faktycznie jest świetna. Pomysły na oprawę masz dobre. Ciekawe co wybierzesz.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jeszcze nie wiem, na którą wersję postawię ;) W weekend rozłożę wszystkie materiały i zobaczymy co mi z tego wyjdzie :D

      Usuń
  2. Dynia jest extra kochana..:) Wiem jedno że jak ją oprawisz to oprawisz bardzo oryginalnie..;) Czekam z niecierpliwością na efekt.. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za oprawę zabiorę się w weekend i jak tylko coś z tego wyjdzie, to zaraz pokażę na blogu :)

      Usuń
  3. Jestem ciekawa Twojego pomysłu na oprawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa co mi z tego wyjdzie :D

      Usuń
  4. Wyszła super. Osobiście uwielbiam takie małe hafciki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja też lubię co jakiś czas zrobić coś mniejszego, żeby odetchnąć od większych projektów :)

      Usuń
  5. Wspaniała wesoła Dyńka. Jestem ciekawa ostatecznej oprawy, pomysł z liśćmi i jutą - jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Też się skłaniam ku tej wersji, ale co z tego wszystkiego wyjdzie zobaczmy dopiero w weekend :)

      Usuń
  6. Super dynia! Aż jestem ciekawa, co też wymyślisz z tą oprawą! Pochwal się koniecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny hafcik :) Aniu, twoje pomysły na oprawę są super! Ciekawe, co ostatecznie wybierzesz? A może wyszyjesz pozostałe i oprawisz każdą inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń